Bilradiosenteret Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 (endret) Heisann Photoshop'ere! Om ca 10 uker ankommer vår nye bil som skal brukes som demobil for vårt firma. Bilen er som skrevet i overskriften, en VW Caddy 2012 modell med et noe spesiellt utseende. Bilen er bestillt uten skyvedører og med topphengslet bakluke. Det finnes ingen vinduer i lasterom eller bakluke og alle tall og bokstaver er fjernet fra bakluken. Bilen skal folieres sort matt og senkes maksimalt av det som er lov. Felger og dekk blir sort matte med 235/30-20. Crome kanalbeskyttere og lykter fra VW Touran med LED parkeringslys. Dekoren er viktig der det også skal detaljer/tekst/bilder i sort blank folie som så vidt blir synlig oppå den matte folien. Detaljene på dette er ennå ikke bestemt. Selvfølgelig skal firmalogoen godt synes på bilen, fra alle kanter. Siden våre nettsider forntiden er under "oppussing" så skal jeg legge ut logoen i tråden her imorgen. Bilder finnes av bilen på bl.a. http://www.mundoautomotor.com.ar/web/2010/07/23/volkswagen-caddy-2011/ Til informasjon så vil det bli brukt noen spesielle subwoofere i denne bilen. 4 stk. 25" med 70mm slaglengde! Tror ikke jeg behøver å fortelle mer. Dere skjønner nok hvor dette bærer. Håper noen tar seg bryet med å modifisere denne bilen for meg. Mvh Pål BILRADIOSENTERET Endret Juni 2, 2011 av Bilradiosenteret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaddylac Skrevet Mai 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2011 Jeg driver på med en mod nå :P Mulighet for å legge ut et bilde av logoen? Skal denne også være i blank svart, eller dens originale farge? Siter [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab. [ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt [x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaddylac Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 En liten smakebit.. Denne er enda ikke ferdig. Siter [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab. [ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt [x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilradiosenteret Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Very nice, Chaddylac! Bilen er bestillt i sort perlemor men skal helfolieres av meg i sort matt. Jeg ser for meg at stor "usynlig" dekor vil bli tøfft, men dette må jeg neste "se" før jeg bestemmer meg. Siden jeg lager bildekor selv så blir det lett å prøve dette når bilen skal folieres. Ser frem til ditt forslag, Chaddylac! Jeg ser at mine "æ,ø,å" har blitt til heroglyfer, men de fleste skjønner det sikkert. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilradiosenteret Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Her er felgene jeg sikkler på: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilradiosenteret Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaddylac Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Her: :) Før: Etter: Siter [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab. [ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt [x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Har du veldig høy brightness på din skjerm Chaddylac? For jeg synes alltid dine rendringer er så utrolig mørke, denne inkludert. Det hadde sett så utrolig mye mer smooth ut om det hadde vært litt lysere. Jeg har vist bildet på 3 ulike skjermer, men det blir gjerne i mørkeste laget på alle skjermene. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chaddylac Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Har du veldig høy brightness på din skjerm Chaddylac? For jeg synes alltid dine rendringer er så utrolig mørke, denne inkludert. Det hadde sett så utrolig mye mer smooth ut om det hadde vært litt lysere. Jeg har vist bildet på 3 ulike skjermer, men det blir gjerne i mørkeste laget på alle skjermene. Godt mulig at jeg har veldig høy brightness, ja. Kan ta å dobbeltsjekke det med laptop'en min, og lage den lysere :) Siter [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab. [ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt [x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmantas Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Jeg bruker et annet bilde, en annen hjul og en annen bil, men jeg håper du liker det:) Siter Eikemøbler til lave priser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilradiosenteret Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Godt forslag Chaddylac! Sort matt er pent men sikkert veldig vanskelig å tegne/photoshoppe. Blank dekor på sort matt bil er "målet" men mine idèer er så mange at jeg har store problemer med å bestemme meg. På din tegning så hadde nok en lett soting av baklyktene gjort seg fremfor de meget lyse og felgene ser ikke ut til å fylle helt ut i kanten. Felgene blir nok 8,5x20" og da blir det en cm bredere enn "lovlig" begge veier (iflg. "felgbutikken"). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilradiosenteret Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Jeg bruker et annet bilde, en annen hjul og en annen bil, men jeg håper du liker det:) Dette var også et godt forslag Irmantas! Nesten så jeg få lyst å beholde den sort blank… Sidestepsène var tøffe! LITT feil navn nede på siden, men du er tilgitt. Baklyktene er pene når de er sotet. Der er vi enig! Senken er perfekt på bildet. Akkuratt slik jeg vil ha den. Er det crome speil? Finnes det forresten til denne modellen? Vurderer å se om jeg finner et engelskt speil slik at jeg får to små i stedenfor et stort på høyre side og et lite på venstre side. Bilen min har nå kommet til Oslo og ventes til Hønefoss i løpet av neste uke. Da er det på med senkesett asap men felger må vente litt siden jeg ennå ikke har bestemt meg eller fått en "gullkantet" sponsoravtale på det hos noen ennå. De fleste burde være intressert i å ha logoen sin på en slik bil som dette blir. Hvem kan ikke like 4 stk. 25" subwoofere? Takk til alle som har ofret tid på denne tråden til nå. Følg med til uka så skal jeg få lagt inn bilder av bilen. Mvh Pål Bilradiosenteret.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilradiosenteret Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Jeg bruker et annet bilde, en annen hjul og en annen bil, men jeg håper du liker det:) Jeg glemte å si at bildet og teksten på siden ikke helt samsvarer med mitt firma. Bilradiosenteret er hovedsakelig bilstereo og derfor fint lite bildeler. Samme design av høyttalere/forsterkere eller liknende hadde gjort susen. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg