DelPiero Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Har det kommet noe alternativ til dette bilforumet? Jeg synes aktiviteten her inne har dalt mye spessielt det siste året. Kvaliteten på poster og svar har også gått ned. Derfor lurer jeg på om det er andre bilforum som folk heller bruker nå? Eller hvor har det blitt av folka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Det skjedde nok en endring i ''surfemønsteret'' til folk etter at facebook kom. Folk bruker Internett på en annen måte en eks i 2007. det skrives i snitt ca 10.000 innlegg i mnd på bilforumet. så det er ikke så stille, men mange temaer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Jeg synes aktiviteten her inne har dalt mye spessielt det siste året. Er det ikke godt å vite at da er du en av de som kan gjøre noe med det? ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafaioz Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Det er jo også underforum for de enkelte biltyper, eks volvo har jo vccn.no o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Intet forum slår bilforumet! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Hah! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Intet forum slår bilforumet! Intet forum har brukere som bilforumet.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Nå venter jeg bare på at Mondeo skal svare med signaturen han har stjålet fra meg. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 (endret) Nå venter jeg bare på at Mondeo skal svare med signaturen han har stjålet fra meg. Stjålet fra deg? Sitert mener du vell. uansett en krem kommentar vis det var du som spydde ut den. For du er jo et sant geni :D Endret Juni 6, 2011 av _MDS_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Nå venter jeg bare på at Mondeo skal svare med signaturen han har stjålet fra meg. Å Gud.. Håper du tuller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Nei, det er ikke tull. Han har tatt den uten å spørre om lov. Her jeg bor kalles det tyveri. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Nei, det er ikke tull. Han har tatt den uten å spørre om lov. Her jeg bor kalles det tyveri. Her vi er nå kalles det å drite deg ut, lev med det.Slutt å syt og oppfør deg heller! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Så ikke denne jeg. Beklager flatpedal. Du skal selvfølgelig få kreditt :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 For et troll! Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 (endret) Takk til Mondeo. Jeg liker deg mye bedre nå. Takk også for Liker-henvisningen. Til å begynne med var jeg litt trist, da alle andre fikk Liker, men ikke jeg. Nå får du en Liker tilbake. Sistemann går rett inn på ignorer-lista. Endret Juni 7, 2011 av flatpedal Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg