Gå til innhold

Audi A4 1.8T b5 - selges 15,000kr!!

Ranger emnet

keon2k

Anbefalte innlegg

Selger nå min Audi A4 1.8T grunnet overgang til ny bil, står en og venter på meg :)

For bilder osv.. : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28829374&WT.ac=my_adverts

Kilometerstand: 306000km

SELGES TIL HØYESTE BUD! IKKE GODKJENT PÅGRUNN AV 3 er feil på bremser les under. KAN SELGES SOM DELEBIL

Kom med bud enten på mail eller 47756437. Helst mail, men gjør ingenting om en sms eller du ringer! :)

Hadde den inne for på PKK, endte opp med diverse feil bilde kommer, men venter på det ettersom jeg er i syden akkuratt nå.

- Bremseskiver Venstre og høyre fremme må byttes.

- Høyre-Fremme indre drivledd må byttes.

- For høyt utslipp, men fikes ved og sitte på orginal eksos (følger med)

- ABS Sensor venstre bak

- Noen foringer fremme

- Ett slitt hjul

- Slakk i hjul lager venstre bak og høyre bak

- Noen lyder i ene hjullager

- Ikke godkjent senkesett, blei lurt av tidligere eier! Dette må godkjennes eller byttes til orginal fjøring.

Er gjort litt etter jeg overtok den fra forrige eier.

- Montert åpent luftfilter (følger med orginal boks + K&N filter)

- Montert Turbotrykksmåler

- Montert Forsterket resirk-dump

- Montert Ny orginal turbo - har kvittering

- Montert Nytt anlegg dobbel 12" sub.kasse, 4-kanals forsterker, mono forsterker, komponent fronthøyttalere og 6x9" bakhøyttalere har kvitteringer.

- Montert cat-back eksos, 3" eksos med ett 4.25" utblås bak. (følger med org eksos om ønskelig)

- Chip i bilen fra forrige eier, 200hk -

- Godkjent senking i vognkortet.

Byttet til 4 nye orginale NGK plugger

Byttet ytre drivledd høyre-fremme + mansjett

Byttet olje rør tur/retur på turbo

Byttet oljefilter + olje hver 5,000km i mitt eieskap.

Bilen har vert totalt røykfri i mitt eienskap som har vart 1år.

Er noen skjønnhets feil på bilen, endel små striper rundt omkring på bilen, også frontfangeren er noen hakk i på høyre siden etter ett uhell på jobben. Kom over en fortauskant med fronten.

Er 2-3 småe hull i baksete etter forrige eier, ser ut som det er fra en røyk eller noe.

Er byttet motor på bilen av møller fra forrige eier, reg reimen røk lenge før den skulle skiftes, så motoren er gått ca 200,000 km. Bilen er i god form selvom den har en del kilometer på telleren :)

Følger med 17" sommerfelger m/dekk.

Følger med 15" audi vinter dekk m/dekk

Årsavgift er betalt, bilen er godkjent frem til 30 Juni - 2011

Ring eller send en sms så kan vi ta en prat - jobber inni mellom.

Pris kan diskuteres! Om den kjøpes fort!

Er bortreist fra 5.Juni til 27.Juni - da er det bare og ringe 47756437.

Endret av keon2k
Lenke til kommentar
Del på andre sider