wilfra Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 I min splitter nye 3008 Premiun pack 1,6 diesel kommer det av og til en irriterende klirrelyd, f.eks. lik lyden fra et løst deksel som ligger å klirrer eller vibrerer. Dette kommer av og til når jeg kjører på litt "grovkornet" asfaltdekke, og det er akkurat som den lille ristingen utløser denne klirrelyden. Fra førersetet høres lyden ut som om den kommer fra høgre, enten fra setet eller døra. Bøyer jeg meg mot høgre syntes lyden mer å komme fra bak midtkonsoll, men dette er vanskelig å finne selv når jeg setter meg som passasjer i baksetet. Har noen vært borte i dette problemet, eller komme med forslag til ulyd kilden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrøvenPeugeot Skrevet Mars 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Du bør stikke innom nærmeste Peugeot forhandler/ verksted for å klage på det. Dette er uansett en garantisak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddt Skrevet Mai 5, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2016 Hei! Kjøpte ny Peugeot 3008 i 2011. Etter ca 1 år kom det klirre/skrangle/knake lyder i bilen. Det ble skiftet pakninger på begge dørene foran. Verkstedet har også demontert diverse utstyr/trekk bak i bilen, men til ingen nytte. Lydene kommer og går, men mest fremtredende når det er kald i været. Per i dag vet de ikke hvor de skal lete og har sparket "ballen" over til meg. Slik står saken og garantitiden er snart utløpt. Synes det er meget irriterende. Er det noe andre som har fått utbedret dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg