Svenne Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Hei. Sliter med stremmingen av clutchvaieren på min Opel Astra 96-modell. Clutchpedalen står alt for høyt, og jeg lurer derfor på om det finnes en mulighet å få strammet inn dette. På forhånd takk. Svenne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Tror ikke det er clutchwire på den, er nok hydraulisk clutch. Er clutchen mye høyere i forhold til resten av pedalene? Kan være noe galt med selve pedalen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenne Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Viste seg at jeg hadde skrudd feil vei, hehe ... Har fått til riktig plassering på clutchen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg