Stuffed Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Hei! Lurer på om noen vet om et importfirma, eller en privatperson som har god erfaring med dette? Jeg er altså ute etter en euro-spec AE86, men etter uttalige timer med nettsurfing er jeg omtrent like langt når det gjelder dette.. Ser ihvertfall ut til og være tilnærmet umulig og få tak i disse bilene innenlands! :doh Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 (endret) Japan auto har vel god peil på slikt.http://japanauto.no/ Korrekter meg om jeg tar feil, men er det ikke samma med AE86 som med Skyline, Supra andre JDM biler at man ikke får skilt i Norge på de fordi det ikke er nok "papirer" på de.. Men skal du ha skilt eller banebil? Er også endel AE86 i danmark. Er en tråd her på forumet, bruk søk. (Edit Det var faktisk en sticky http://www.bilforumet.no/bilmerker/toyota/corolla-corolla-verso/76807-toyota-ae86-infotrad.html Endret Juni 9, 2011 av RobinDrift Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 er ikke ute etter J-spec (Høyrestyrt), men vil ha en venstrestyrt. De skal ikke være noe problem og få registrert :) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo 3L Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 (endret) Danmark, sveits og Irland er de landene du skal lete i :) De 3 landene er vel de eneste som har solgt eurospec ae86 nye i sin tid. Endret Juni 11, 2011 av Ludo 3L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg