stokmo Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Hei, Har nylig kjøpt meg en C320CDI med PCMCIA-minnekortleser (2008-mod), er det noen som har noen tips til hva slags adapter som fungerer? Tenker å et bruke Micro-SD kort på 16 GB. Har klart å lese meg frem til at Sandisk 6-1 PCMCIA fungerer, men den finner jeg ikke i Norge. Altså: 1. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? 2. Noen som vet om et annet adapter som fungerer og som er lett tilgjengelig? På forhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318i Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Dårlig med svar her, gitt ... :) Jeg har en C220CDI og kjøpte dette adapteret: http://cgi.ebay.com/Mercedes-Sandisk-6-1-PCMCIA-PC-Card-SD-SDHC-XD-SM-MS-/260654111794?pt=PCC_Drives_Storage_Internal&hash=item3cb0321c32 Funker som en drøm. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg