SpikeMan Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Selger min Morel Elate 10" i spesialbygget kasse til den koselige prisen av 2000 kroner, da jeg skal ha nytt anlegg inn i min nye bil. Elate serien er ikke langt unna toppen til Morel og spiller helt utrolig til å være så kompakt bass. Men med 3" talespole spiller den hardt og tåler en del effekt, paret med riktig kasse, altså den som jeg har den i nå ;), spiller den heftigere enn mange tolv tommere og kanskje verre enn en del 15". Altså; 2000 kroner for Morel Elate 10" i kasse. Tar gjerne i mot bud, men ingen skambud. Send meg PM eller sms på 46796356 om du lurer på noe eventuellt ønsker en titt/lytt. Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Og for de som er litt mer spesielt interesserte har jeg Philips subben til originalanlegget i en Volvo V40/S40 også til salgs. Denne kom vel med Premium anlegget i denne bilen en gang i tiden om jeg ikke husker feil. Om du er interessert i denne, send meg gjerne en SMS så blir vi kjapt enige om en pris. Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg