Gå til innhold

Felg og dekk til vw passat 3b

Ranger emnet

peder92

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe noe nytt til bilen min, og har sett på sharifs sine pakker, mer spesifikt dette:

http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=262

sammen med disse:

http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=288

Kommer dette til å gå bra med tanke på subbing av dekket i hjulbuen? eller blir det for stort?

Vet svært lite om dette, så flott om noen som kan dette svarer :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lett etter tester av dekket? Om det er en ting det er viktig å legge penger i så er det dekk. Forskjellen på gode og dårlige dekk kan være skillet mellom kollisjon/ikke kollisjon.

Edit: Sitter selv og leter etter felger til Passelaten jeg har bestilt, men tror 19" blir bedre på den enn 18"!

Endret av Øyvind.H

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Strata er upålitelige dekk, ifølge dekktest.com og vg sine tester... For det andre: ALDRI kjøp SHARIF'S felger, altså de aller billigste felgene! De blir fort "ovale" og tåler SVÆRT lite. De andre felgene til Sharif's, de til 1000+ kr stykk tåler i alle fall mer og holder seg lenger. For det tredje: Det er anbefalt å bruke maksimalt 225/40 R18 som dekkdimensjon til Passater, siden den automatiske kalkulatoren til Sharif's bommer en del.. har selv bestilt "vredestein" - i dimensjon 225/40 R18 til passaten min. anbefaler Uniroyal eller vredestein hos Sharif's, koster rundt 1100-1200 per. de andre dyrere dekkene har jeg ikke sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider