Eye Candy Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by Wicked Har de mange størrelser av det filteret på be-4-you da? Jeg har et slikt på skyline'n og det er MONGOstort! Du kan jo kjøpe overganger da.....men hakke flyliinen sån dobble luftfiltere?? eller det bare GTR`en som har det...?? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 noen som vet hvor jeg får tak i adaptere som er ferdige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by MrControl noen som vet hvor jeg får tak i adaptere som er ferdige? til bmw?? tenker du da på overgangen fra firkantet til rund? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 overgang til ett nytt blitzfilter på bmw ja. har ikke sjekket om hva det er fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by MrControl overgang til ett nytt blitzfilter på bmw ja. har ikke sjekket om hva det er fra før. Skal vist også ha dette på be-4-u Bmw har jo firkantet utgang ved luftfilter boksen....så du må kjøpe en overgang til rund og da bruker de en som passer inn på blitzfilterert mener jeg å huske....men du må ha måle på utgangen for det finnes ikke noe ferdig blitz kitt til bmw (dette er jo egentlig japsebil filter) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 altså må jeg lage selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by MrControl altså må jeg lage selv? nei.....ring be-4-u de tror jeg skal ha det.....hadde ihvertfall overgang til 328`en---- Men du må måle diametern. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Det pågår en diskusjon ang. luftfilter her. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow4me Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 test ut BMC filter! gir grom lyd! gir ekstra god effekt vis den får mye lurft! mer luft mer effekt! Siter *-Toyota avensis 1998 solgt* *-Peugeot 205 1989 GTi 1,9 solgt* *-Peugeot 406 2000 solgt* *-BMW 316i E30 1985 2d solgt* *-BMW 320i E36 1997 2d M-Tech cab solgt* *-BMW 320i E30 1985 2d M-Tech solgt* *-BMW 325i E30 1988 2d GTS solgt* *-BMW 325i E30 1990 2d T-Tech Vinterbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Uansett åssen filter du kjøper er det ihvertfall sinnsykt viktig å ha bra varmeskjold og go lufting...!!!! bare sånn tilegg info til de som ikke var klar over det Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GanjaMan Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 når du snakker om varmeskjold og god luft. hva mener du da.. kan du komme med noen eksempler... Bilder oxo om det finnes.. Siter bil er livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Eye Candy Du kan jo kjøpe overganger da.....men hakke flyliinen sån dobble luftfiltere?? eller det bare GTR`en som har det...?? Det er nok kun gutta som har råd til GT-R som har slike doble ja. Har single-turbo jeg. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Er det stor forskjell på innsats og kit ? tenker da på lyd.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 varmeskjold vil si at man bygger opp et skjold mellom luftfiltret og resten av motoren. Dette er fordi vis motoren får varm luft vil dette føre til dårligere effekt. Det er ofte en fordel å legge opp et nytt luftinntak. Vis man legger et rør fra fronten eller i panser som du fører opp til filtret. Det kan også være en fordel å ha gjennomstrømning av luften. Har desverre ikke noe bilder av det nå......er ALT for få som bygger/kjøper seg dette. Det er stor forskjell på åpent filter og erstatningsfilter. Med de erstatningsfilterne jeg har hat har jeg hørt tilnærmet 0 forandring fra orginalt. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 ok. Men hvis jeg kjøper universalt filter kit, vil det da blir mye ekstra jobb med å sette den på ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg