Gå til innhold

Luftfilter

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Wicked

Har de mange størrelser av det filteret på be-4-you da?

Jeg har et slikt på skyline'n og det er MONGOstort!

Du kan jo kjøpe overganger da.....men hakke flyliinen sån dobble luftfiltere?? eller det bare GTR`en som har det...??

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MrControl

overgang til ett nytt blitzfilter på bmw ja. har ikke sjekket om hva det er fra før.

Skal vist også ha dette på be-4-u

Bmw har jo firkantet utgang ved luftfilter boksen....så du må kjøpe en overgang til rund og da bruker de en som passer inn på blitzfilterert mener jeg å huske....men du må ha måle på utgangen for det finnes ikke noe ferdig blitz kitt til bmw (dette er jo egentlig japsebil filter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

test ut BMC filter! gir grom lyd! gir ekstra god effekt vis den får mye lurft! mer luft mer effekt!

*-Toyota avensis 1998 solgt*

*-Peugeot 205 1989 GTi 1,9 solgt*

*-Peugeot 406 2000 solgt*

*-BMW 316i E30 1985 2d solgt*

*-BMW 320i E36 1997 2d M-Tech cab solgt*

*-BMW 320i E30 1985 2d M-Tech solgt*

*-BMW 325i E30 1988 2d GTS solgt*

*-BMW 325i E30 1990 2d T-Tech Vinterbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by Eye Candy

Du kan jo kjøpe overganger da.....men hakke flyliinen sån dobble luftfiltere?? eller det bare GTR`en som har det...??

Det er nok kun gutta som har råd til GT-R som har slike doble ja. Har single-turbo jeg.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varmeskjold vil si at man bygger opp et skjold mellom luftfiltret og resten av motoren. Dette er fordi vis motoren får varm luft vil dette føre til dårligere effekt.

Det er ofte en fordel å legge opp et nytt luftinntak. Vis man legger et rør fra fronten eller i panser som du fører opp til filtret. Det kan også være en fordel å ha gjennomstrømning av luften. Har desverre ikke noe bilder av det nå......er ALT for få som bygger/kjøper seg dette.

Det er stor forskjell på åpent filter og erstatningsfilter. Med de erstatningsfilterne jeg har hat har jeg hørt tilnærmet 0 forandring fra orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider