Gå til innhold

Kjøpe E30 som førstebil?

Ranger emnet

Karlsen__87

Anbefalte innlegg

har planer om å kjøpe meg en E30 320i som førstebil når jeg blir 18..

er det en dum førstebil?

har ikke så stort budsjett, men har tenkt å bruke 15- maks 30000

hvor høy km stand bør jeg sette som "maks" ??? har sett mange med voldsom kilometer stand...

andre tips? kom med det!

7 måneder igjen til jeg blir 18

kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;)

Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern...

BMW ///M-Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km.stand har egentlig NULL å si... Det du må gjøre, er å prøvekjøre den og se om den går godt...

Har selv en E30 320i som førstebil, og det har funket bra for meg...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Km.stand har egentlig NULL å si... Det du må gjøre, er å prøvekjøre den og se om den går godt...

Har selv en E30 320i som førstebil, og det har funket bra for meg...

Helt enig!!

Har selv en e30 som er gått over 300 000km, og jeg tror ikke du vil merke forskjell på den og en som er gått 200 000km...

Ps! Det er masse skamkjørte, sundtskrudde og dårligt holdte e30er ute på markedet

Har du ikke så god peiling på bil, bør du få noen som har det til å se over bilen før du kjøper den!

e30 anbefales på det sterkeste!!

Lykke til:)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karlsen__87

den der så helt grei ut.

takk for svar ja, kommer til å spørre når det nærmer seg :)

Jeg skal forresten selge bilen min til våren/sommeren, så viss du er interessert kan du gi meg e-mail adressen din,så skal jeg sende deg bilder/info

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfornøyd med min E30 og. Gode biler det her...skulle visst det før jeg kjøpte alt det andre søppelet jeg har hatt (ps: cossien var gøy uansett)

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kroffer

Bare ikke kjøp en som er så fin som Jonte sin, da kan du ikke leke deg med den! Mye dyr plastik! :D :D

med mindre du har penger til det da..

Haha. Jeg har lekt meg litt med min jeg. Går greit. Men, må være litt obs.. Fangerene skal lakkeres på nytt nå. Har noen hakk under :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For no tull.... Kan jo leke som bare faen med en baktrekker selv om det ikke er snø... Har grisesladda med sierra'n jeg hadde jeg (2.0 forgasser dau som faen).... Det er sjåføren det kommer an på, i store trekk hvertfall

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider