16vturbo Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 på Omegan min har jeg dobbelmasse svinghjul, og liggende så har jeg ett letta svinghjul og 400hk clutch som skal monteres. Saken er da at jeg ikke har utløserlageret som hører til det letta svinghjulet, og det er vel ca. 25mm tynnere enn det originale. så da må jeg enten ha ett nytt utløserlager som er 25mm lengre, eller finne en måte å space ut det gamle på, noen tips? :) takker for svar:) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 bææh! Den som klarer å komme opp med et bra svar innen imorgen kveld får 100kr rett på konto! Den med best svar selvfølgelig. Mener egentlig å shimse utløserlageret. Noe sånt! her er det shimset i bakkant av slavesylinderen. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 da fikk jeg beholde de 100kronene selv :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg