Kringsjaa Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Hallo. Har akkurat kjøpt megbil og har tenkt til å pusse / lakkere over noen rust flekker, men problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal finne et sted der jeg kan kjøpe lakk. Lakk coden er som følgende - LC3T - indian rot perleffect. Håper noen har noen tips om hvor jeg kan få tak i denne typen lakk til en billig penge. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Lakk får du kjøpe hos din nærmeste lakkforhandler, evt hos et lakkerings verksted Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 http://lakkspesialisten.no/index.php?valg=gruppe&gruppe_nr=AUT&lakkspesialisten=f4d86f09f053c08ea70ce1caa301aebd Registrer deg som bruker og bestill lakken online.... Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kringsjaa Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 uhm, dumt spørsmål, men finner ikke igjen registrer deg knappen noen som kan gi meg noen hint ?:) Uansett takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 http://www.norbond.no/startsiden-c-249-1.aspx Prøv denne istedet;) Eller så drar du innom et lakkverksted og spør om og få kjøpe lakk via dem Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onistad Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg blander alle type lakk på boks, til stensprutspensel og til sprøyte. Send meg PM ved interesse, holder til i Sarpsborg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg