Arne_hjernedød Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Kan noen fortelle meg forskjellen, har en A4 med alt utstyr og fullt sport skinn ratt osv men hva er det for noe mer du får på en TS en vanlig T som jeg har? bortsett fra org motorkraft?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Kan tenke meg det er mere sportslig understell på TS`en, og som du nevnte er det vel org 180hk i TS. Kanskje den er levert org med større felger, bremser osv osv slik som en del "sports"utgaver gjerne er :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne_hjernedød Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Meget mulig dette, hva menes med sportunderstell? er H&R coiloverrs på denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 ville tippe det evt er noe kortere Boge dempere med noe stivere fjærer som originalt Audi oppsett hvis det var det... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 ts har kortere dempere, eibach fjærer , andre stab stag og mer effekt. hvertfall det jeg vet... mulig det ikke stemmer..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Er ikke helt sikker, men mulig clutchen er forskjellig. På min TSQ er det hvertfall lamellplate uten fjerer. Den vanlige T har vel fjeret lamellplate. Tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 glemte en ting, en TS (om det er B5 180hk eller 8E 190hk) har TO intercoolere istedenfor 1, derfor oppnår man mer ved chiptrim på disse enn på vanlige 1.8Tene Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by EyeLid glemte en ting, en TS (om det er B5 180hk eller 8E 190hk) har TO intercoolere istedenfor 1, derfor oppnår man mer ved chiptrim på disse enn på vanlige 1.8Tene Men vet du ikke så ikke svar da please...... B5 TSQ har IKKE 2 intercoolere. Og du oppnår IKKE noe mer på B5 TSQ med chip VS standard T. Hvor i all vide verden tar du det fra ? FAKTA: TSQ er standard med full sportspakke ( understell, stabstag, seter, ratt og gearkule i skinn ). Samme pakken som hvilken som helst annen A4 med sportspakke altså, bare at her er det STANDARD. 16" alu sommer felger. "Chippet" til 180Hk fra fabrikk, motoren heter AJL men er 100% identisk med AEB som er standard 150Hk i A4. Hjernen i TSQ er KUN brukt i TSQ. Trykkplaten til clutchen er bedre ( holder mer NM ), men lamellen er den samme. Fra `99 mod så ble "T"`n i 1.8TSQ rød ( emblemet bak ). Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 whahaha..endelig ble Eyelid tatt for noe! *nyte* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 ;) Gringo: ja da må jeg virkelig beklage om jeg har trodd feil om en Audi modell og dette tydligvis går så inn på deg. Tross alt, man må jo slå hardt ned på de som prøver å gi et korrekt svar her, slikt kan man jo ikke ha på dette forumet...sånn i forhold til ALT det andre pisset som postes her inne :rolleyes: Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Er nok ikke det Gringo mente, men det begynner å bli litt VEL mange som er litt kjapt ute med svar knappen for tilden og det er MYE "synsing" og "troing" for tiden.....! Derfor er det bedre om de som VET kanskje svarer, isteden for alle de som "har hørt at" eller "jeg tror"..... U see!? ;) Ikke noe personlig mot deg altså! Men tror bare folk begynner å bli lei denne tendensen! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 ser ingenting galt i at folk kan få komme med subjektive svar. Folk kan ha hørt ting. Dem sier hva dem har hørt. Den som har postet posten må selv vurdere om dette er korrekt. Er jo akkurat som det normale liv. Spør du noen om noe kan du ikke være garantert på at det er korrekt. Synsing og troing er bare bra for forumet. Aktivitet og diskusjon har vi gått av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Sa ikke hva jeg mente personlig, bare hva jeg "trodde" Gringo mente med det inlegget..... ;) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Ikke for å kverulere men.... :D Originally posted by PoloBoy det er MYE "synsing" og "troing" for tiden.....! Derfor er det bedre om de som VET kanskje svarer, isteden for alle de som "har hørt at" eller "jeg tror"..... U see!? ;) Originally posted by PoloBoy Sa ikke hva jeg mente personlig, bare hva jeg "trodde" Gringo mente med det inlegget..... ;) :D Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg