kongshavn Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Hei. :) Jeg tror delen heter kjølevannsuttak... er det noen som vet om noen delemotorer(2,3 V5) eller noen måte jeg kan få tak i denne til seat'en min?? :) har hørt med møller bil å de fant ikke i systemet sitt :/ håper noen har peiling :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 (endret) kjølevannsuttak ??? Hvor sitter den, og hva er galt? Har du kanskje et bilde? Eller om du har årsmodell og motorkode. Jeg ante ikke at Toledo kom med 2.3 liter. Edit: fant den andre tråden din: http://www.bilforumet.no/bilmerker/seat/toledo/278456-min-toledo-2-3-v5.html 1999, med 2.3L AGZ. Vedlagt bilde av kjølesystemet: Endret Juni 6, 2011 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongshavn Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 det som er gale er at den bruker masse kjølevann altså det leker... det uttaket jeg tenker på sitte bak på motoren oppe på toppen nesten, en 90 grader vinkel opplegg.. kan ta bilde av hvor å legge ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongshavn Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 har ringet rund hvor det er... å på det ene bilde rundt selve delen... har vert hos møller bil som sagt å de finner en lik del men den er dobbelt så stor så den passe ikke inn :/ har du noen forslag? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Her et sted ? -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongshavn Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 nope xD på andre siden av motoren, men kor finne du dessa tegningane? :) kansje eg klare å finna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 nope xD på andre siden av motoren, men kor finne du dessa tegningane? :) kansje eg klare å finna Tegningnen finnes i VAG delekatalog (ETKA). En litt eldre versjon, men ok fram til ca 2005 er tilgjengelig på http://www.vagcat.com Trenger registrering (gratis) for tilgang til katalog. Ellers er det rart om ikke delen som Møller har passer. Motoren er samme som i noen VW modeller. Eneste forskjell er vel trolig plast-dekslet på toppen med Seat merket. Om det er det som gjør at delen ikke går inn, så går det vel å skjære ut litt av dekslet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongshavn Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 ja er veldig irriteranes at ikke den kan passe... så håpte kansje på at noen her inne kansje viste om en delemotor eller noe slikt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg