Tommy_TV Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Har nettopp kjøpt en Skoda Octavia L&K 4X4 TDI (2006 mod). CD-en i navigasjonssystemet er nok fra før 2006, antar jeg. Jeg får den ikke til å virke helt som den skal heller. Gatenavnene vises ikke en gang når jeg zoomer helt inn på kartet, stemmen som forteller hvor du skal høres heller ikke... Mulig det er noe jeg ikke gjør rett... Men i alle fall: Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få tak i oppdatert cd uten å måtte betale skjorta for den...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Generelt titter man da på Ebay, Finn.no eller evt direkte på sidene til softwareselskapet som lager kart til navien din. Sistnevnte var hvertfall mulig, samt noe billigere, enn å kjøpe via Møller til min Audi.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD Trading Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 ebay er ett dårlig alternativ. Der er majoriteten av varer som omsettes av navigasjonsutstyr osv til Tyske biler tjuvgods. Blir det avdekket at du har en illegal origiginalnavigasjon i bilen er er det du som blir sittende med problemene. Ellers er det jo å anbefale å sette inn den nyeste MFD3 RNS510 Columbus med LED og norsk tekst og tale. MD Trading fører disse, bluetooth handsfree, Media In og alt annet ekstrautstyr. Høres det ut av interesse så er det bare å fyre løs med spørsmål i PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_TV Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Generelt titter man da på Ebay, Finn.no eller evt direkte på sidene til softwareselskapet som lager kart til navien din. Sistnevnte var hvertfall mulig, samt noe billigere, enn å kjøpe via Møller til min Audi.:) Takk for svar. Skal gjøre noen undersøkelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabbasen Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 Fant du ut nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg