Gå til innhold

Vert å henta prosjekte mitt no=)!!

Ranger emnet

dabbe

Anbefalte innlegg

var i måndalen på lørdag.. henta meg golf prosjekte mitt. får ikke lagt ut noen bilder.. får d faen ikke til! =( men men har masse bilder som jeg skulle fått lagt ut..

men uansett så har jeg bygget om bak hjulstillingen fra orginal gti til audi 90 =)

audi 90 akslingen er 80mm breiere en gti asklingen =) + at det er skive bremse !!

så no når jeg satt på Borbet T (9x16)(215/40/16) felgene mine bak, så stakk den ca 5-6 cm utenfor hjulbuen bak.

holder på å bygge om forstillingen til audi 90 oxo..

men har ikke bestemte meg om jeg skal bruke hele fjørbenet til audi 90, lr bare spindelen og sette den over i gti navet...

men ditta finner e ut av i morra =)

om noen kan hjelpe meg med korsen e skal legge ut bilder, så har e en del bilder som er verdt å se =)

holder på å lage hjemmeside oxo.. kommer url så snart den er på nett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel fikse litt på hjulbuene da...

valse utover eller ha noen sinnsyke skjerm utbyggere...

det blåe lyset du meget mulig kommer til å se i sladdre speilet,

er nok gode gamle betjent som vil myse litt.

du må vel inn til biltilsynet for å godkjenne oxo.....

Sånne forandringer/modifikasjoner må nok registreres i

vogn kortet (p.g.a bredde forandringen)

kan hende jeg er på viddene, men tenkte alikevel jeg skulle si fra sånn at du`ikke brukte 1000 lapper på å fikse d til,

Biltilsynet er jo kke nådige, di bøyer seg ikke for et

"ja men mamma sa jo...."

du er herved pålagt å komme tilbake med svaret du fikk av biltilsynet!!

jævli bra hvis det går, bilen kommer til å ligge som boltet til veien :) +skivebremser hehe :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja biltilsynet er ikke helt snille her i ålesund.. men i trondhjem er det vel ei eiga avdeling til ombygde biler.. så der ser dei vel mer på dei positive tinga som ombyggingen gjør med bilen..(viss ikke e har hørt feil da)

som f.eks:

ligger bedre på veien

kraftigere bremser en orginalt på en golf 1 gti

++...

har no fikk satt på gule koni på golfen fremme no.

stakk ca 4-5 cm uten for hjulbuen ..

men å bredde bilen er ikke noe problem.. jobber på Østbyen Bil og Karosseri i ålesund, så jeg har vertfall nokk utstyr der til å bredde bilen så d holder :)

noen som vet ka d koster å kjøpe 20L flaske med gass til mig/mag aparat? går d kun an å leie flaskene?

snakket med tess i ålesund, dei skulle ha 1100 i året for leie av flaska.. og 574kr for påfyllet..

jeg og 4 andre kamerater lure på å invistere i ei slik flaske som vi kan ha på lokalet der vi holder til, har mig aparat men mangler seff gassen......

me jeg får fortsatt ikke til å legge inn bilder her..

korsen gjør e d? hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di fleste gass leverandører har kun utleie av flasker.

Men det er bare greit, så slipper du kostnader med trykktesting osv.sånne flasker er kun godkjennt i 2 år.

Kanskje du kan gjøre en avtale med sjefen hvor du jobber,

siden du jobbet på et karroseri verksted mener jeg...

dere har vel apparater der oxo?!

eller kanskje du kan leie flaske gjennom firmaet ditt

(mengde rabatt)

hvis sjefen er gniten på gassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar Haugen:

jupp hadde en audi 90 som var fiolett lr ka d sto i vogn korte.. men men ja holdt på å bli klistra under en trailer fra tollpost som var full lastet..

blei påkjørt i bakifra av ei dame i 80km/t.. jeg stod stille.. og blinket til venstre.. også smalt d noe jævelig.. å plutselig låg jeg i motsatt kjørefelt og der kom det en trailer imot i ca 70-80km/t..

jeg fikk svinga litt tilbake til høyre, mens trailer sjåføren fikk svinga ut av veien og inn på den innkjørselen i brusdalen.. han kjørte over midtrabatten, knuste ned brusdal skiltet:) og jeg knuste fornten inn i bakhjula på den.. så bilen såg ut som et 8 tall etter på.. har bilder av den oxo..

kan legge ut noen bilder av den med.. må bare fikse me en slik gratis konto først..

tilbake til golfen:

Fiksa meg potte i dag som jeg sveisa litt på og poff så var den klar til å feste på 2x dobble endetuter slik at det er 2 i ver side på bilen bak. :) Håper d blir bra lyd!

forhåpentlig vis får jeg tak i gass til lørdag.. så da får jeg sveiset litt på akalingen bake slik at jeg får ca lik høyde bake som fremme. mere info i morra.. fikse me gratis konto no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ribba den gammle audien.. så har alle delene og alt som var til overs av den.. kjøpte meg en audi 80 gte cupe.. (rød)

tok å valsa hjulbuene i går. fikk låne meg valse.. så no får jeg plass til borbet t felgane der oxo.. bli fett=) skal beynne å sparkle små bulker i dag..

men ja har to prosjekt i grunn audien og golfen..

golfen er vel mere et lang tids prosjekt.. for audien bruker e dagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider