felge Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Hva vil det koste å forsikre en golf g60 ralley 89 mod ? er det stein dyrt eller ? :eek: Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Det blir samme pris som om du skulle forsikra en Golf GTI16V fikk jeg opplyst når jeg hørte om dette. Og forsikring på den er vel ikke heelt billig heller ;) :mad: Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 tilbud på 5,6k på min... niiiiice one.... de aner ikke hva det er for en bil, så jeg fikk samme tilbud som for gti 8v'n jeg hadde tidligere..... vet ikke hva rallye'ne ligger på, sikkert over 10...... for unge folk..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 en kompis av meg hadde en rallye før. når han skulle forsikre den sa forsikring selskapet at de ikke hadde denne type bil i sine papirer så den ble forsikret som en golf 1.8 syncro... ikke noe problem med det. møller rettet opp bilen etter et uhell han hadde også.. han betalte 4800 i året med 60% bonus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Ein plass mellom 4000,- og 50000,- Det er vel forsikringsselskapet som veit. ("mk1 gti" betalte 3500,- for sin) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 mellom 4000 og 50 000 det var nå et syk forskjell, hvilke forsikring selskap bruker dere da ? :rolleyes: Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 betaler 3300 kr på min. 70% bonus. Delkasko. er vel rundt 9k eller noe med full kasko nå. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg betaler 10500,- året hos Gjensidige. Der er den registrert som Rallye også. Ikke alle som har den i registret sitt. Da står den med 100000,- i ekstra utstyr :D inntil takstmann får se på bilen. Har 70% bonus på 3. året. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg