golf_3 Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 hei Har hatt en prob med varsellampa for motoren "orangs". kobler jeg fra batt i noen min går den som den skal og lader 0.6 i turbo trykk, men etter en stund, "alt fra timer til en dag" faller ladetrykke ned til 0.2 og lampa slår inn etter vært. Jeg har har tatt en diagnose test, der sto det at motoren fikk for mager blanding, Jeg tengte på lamdan eller luftmengde måleren ? Så er det normalt at turbotrykke faller ned til 0,2 når den lampen lyser? ett slags nød prog? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbak1 Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 det stemmer det med nødmodus ;) kan være lambdan som begynner å få det men det skal de kunne finne ut på audi verksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_3 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 takk for raskt svar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg