Treland123 Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Hei. Har en 2000mod golf gti som ikke fungerer helt som den skal. Når jeg har lavt turtall på de høye girene og tråkker speeden helt i gulvet så hører det ut som bilen "spinner" hele veien, farten stiger men kommer ulyd uansett. Den ene dagen jeg var ute å kjørte i litt høy fart å tråkket speeden i gulvet så gikk turtallet helt til tops men farten steg ikke (akkuratt som bilen gikk i fri. Er dette muligens clutchen som er ødelagt og glipper på girene, eller...? Den slurer ikke noe når jeg står stille og skal begynne å kjøre.. Mvh. Nicholas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Er nok cluchen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Det ER clutchen :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 trykkplata på clutchen er nok gåen eller lammelen..min spant og på clutchen fra 3 gir og oppåver men da var bare trykkplata gåen Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Din klåtsj ar kapot Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 En clutch som er i orden, skal klare følgende test. Kjør sakte på 4 gir. Trykk gassen i bånn (eller i hvert fall et stykke ned) og hold den der. Trykk clutchen raskt ned og slipp den straks opp igjen. Da skal motoren ruse opp, og så straks falle igjen når clutchen slippes opp igjen. Husk å slipp opp gasspedalen igjen :) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg