Zimmern86 Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 har tenkt å kjøpe ac rens fra biltema, bør jeg ta ut kupefilteret når jeg skal drive med dette ? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Hvorfor bytter du ikke kupéfilteret samtidig, hvis formålet er frisk luft i kupéen? Det er mye jeg ikke skjønner, men dette tar kaka. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Du må selvsagt ta ut filtret ja for å få spraya "radiatoren" Og filtret skal alltid byttes Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Til info, så er filteret byttet dagen før! hva tar kaka? hadde ikke noe med å bytte filter. Deres tankegang.. Flatpedal, du tar kaka=p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg