Vaaag Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 skal kjøpe meg boble nå og lurer på hvor gammel den må være for at jeg skal slippe og ha belter i den? noen som veit? og er det montert er det ikke værre enn at jeg skrur dem ut og kaster dem om det er mulig og få den godkjent uten :P Siter M3-speil er like moderne som bakrutesjalusi M3-sideskjørt, RS-fangere og 15''++ er også kalt nybegynnerfeil! NO BODYKITS! NO BULLSHIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amuoest Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Det er vel lurt å ha belter selv om det ikke er stilig..? Siter 1987 VW Golf 1.6 CL - Til salgs 2002 VW Golf 1.4 Firstline 1987 Audi 100 2.3 Quattro isbanebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Registert før 01.01.1971 trenger ikke belter Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg