toggien Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Vurderer å kjøpe meg en Legacy diesel 08-09 mod, er det noen som har erfaring med disse * hvordan er motoren? *problemer med egr, partikkelfilter, clutch/svinghjul osv.? *er det noe system for å få hurtig varme i varmeapparatet, funker dette? *forbruk? *ellers noe som jeg bør være obs på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verksmester Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 lite feil med disse bilene, men være obs på at clutchen kan fort bli slitt ut grunnet firehjulstrekken og kraftig motor. men er bare og løse den uten gasspådrag, så går det fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarubil Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Eg og ser på denne typen bil no. Har to stk. i nærleiken, begge til ca 300k kr. '08-model, 41000 km, importert frå Belgia. Prob. er at det berre er eit sett med dekk/felg (16''). Nr. to er '09-modell, 80000 km, ein eigar i Noreg, kun langkøyrt. Litt finare farge og to sett med felg. Kva skal ein velge?? Det er vel ca like lenge igjen av nybil-garanti på begge bilane, dvs. nokre få mnd. '08-model kjem med 3 mnd bruktbilgaranti. Har høyrt at det skal vere noko snusk med potensielt lekasje frå girkasse på dei tidlegaste modellane? Har prøvekøyrt, finfin bil! Blir bra (men vemodig) erstatning for Legacy 2.0 frå 2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg