Alkjel Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 (endret) Hei, jeg må bare begynne med å si at jeg er ny her på forumet, så jeg vet ikke om jeg poster under riktig forum.. men uansett.. Jeg har en Mitsubishi colt 1,3 Gli 93-modell som plutselig døde en gang jeg var ute å kjørte. Jeg trodde det kunne være bensinpumpen som hadde tatt kvelden, men den ser ut til å virke enda. Jeg har sjekket bensinfilteret og, det var ikke tett.. Det er strøm på bilen og tennpluggene er nylig skiftet. Startmotoren fungerer også.. så jeg aner ikke hva mer det kan være.. noen som har noen idéer om hva det kan være?:wonder: Det går heller ikke an å starte den på gir!! Endret Juni 9, 2011 av Alkjel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbak1 Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 hei du burde sjekke om du har strøm fra coil til fordeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alkjel Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Hvordan gjør man så det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbak1 Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 kanskje litt seint men skru ut en tennplugg og legg den på motor toppen så kobler du på ledningen fra fordeleren på tennpluggen vrir om tenninga til dit den skal starte også ser du om det er gnist der når du prøver å starte er det ikke det så har mest sansynelig coil'n din ryki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-havers Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Samme problem her. 1998 Colt 1.3 døde plutselig etter få meter kjøring. Gnist på pluggen, full bensintank. Mistenker tett bensinfilter eller defekt pumpe - men; hvor sitter disse????? Siter 1997 VW Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg