RomskogCruising Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Da har jeg endelig kjøpt meg en einzer jeg også :) Noe jeg har hatt lyst på siden jeg var 11 år.. Bilen er en 1983 mod, den har gått på Røros i hele sitt liv, så den er 98% rustfri :) Så dette er et godt utgangspunkt for et bra prosjekt :) Har lest igjennom 50 av 80 sider her inne på forumet, er mye prosjektråder her, men det skader vel kanskje ikke med en til? :P Planen er å holde bilen så orginal så mulig, men den skal jo så klart slippes helt ned og sette på noen fete felger +++++++ :) Håper på en del liv og røre her inne fremover! :D - Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Høres bra ut:) Gratulerer med fin fin 1'er:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Takk takk! :) Nå stikker jeg på treff i Mantorp :D Snakkes Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Gratulerer med en nydlig bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 grattis med fin bil :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg