Vidar131 Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Noen som vet størrelsen på høytallerne som sitter i en Astra F 94 5 dørs? Hadde tenkt jeg sku slippe unna og begynne å sage til hatthylla og lage nye fester osv.... Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 skal være plass til 6.5 forran( med braketter) bak er det ganske små. husker ikke strl Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar131 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Fant ut at begge høyttalerne frame og bake var ca 15 cm når jeg målte de fra der det første elementet begynte, så da går jeg ut ifra at det er 6,5" som står i både bake og frame. Men det jeg ikke helt forstår er at høyttalerne frame virker som er skrudd fast i et plast deksel som er rundt høyttaleren og holder den på plass. Noen som har noen forslag da til hva jeg kan gjør vis jeg vil bytte disse? Siter Vid@r Kristi@nsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 du får kjøpt sånne spacere etter det jeg har skjønt.. den plast dritten som er på org høytallerene tror jeg ikke du får av:/ Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg