Gå til innhold

Får ikke sikkelig turbotrykk.Og har ikke full effekt

Ranger emnet

tonnyp

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en passat 2004 mod.131 hk 4 motion km 185000.Denne er litt tregere og den får ikke turbotrykk så fort.Henger liksom etter litt.Før den kommer .og går ikke som den 131 hk 2001 mod km 227500 jeg hadde som gikk meget gått.Den er ikke sammenlingbar når det gjelder effekten.Den går likk som en 110hk som jeg hadde tidligere.Jeg har skyftet map sensor.dissel olje luft filter.kontrolert om det er lekarse på vakumslanger og trykk slanger.Waskeiten går opp og ned når jeg kobler av vakumslangen.men nå jeg kobler vakumslangen på så begynner turbon og lade litt på tomgang.Når jeg kjører såhenger den i gjenn litt på turtal når jeg girer.Og den bruker litt lengere tid på og få turbotrykk etter jeg har girt.Noen Ide hva dette er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg hvert på møller.og handlet dette.Og det var ikke enkelt og handle dette .dem vile ha ind bilen og ta en test på denne.Jeg prøvde og fortele dem at jeg ville bare ha dette midlet og fyle dette påselv.Men nei da dem koune ikke selge dette til vem som helst.For dette var et spesielt middel og dette måtte doseres etter en mekanikers avgjørelse.og dom av va som feilte bilen.Men jeg ville prøve dette selv og hadde snaket med andre i møllerkonsernet.og fått i info om at dette får du kjøpt over delle disk hos møller.med hos møller trondheim var dette vanskelig.men etter mye om og men.og jeg begynte og bli litt sint og frustruer.Og jeg fant ut at det er best og snake med en anen.Så jeg tokk kontakt med en anen og alt ordnet seg.uten noen form for diskuson.og om og men.kostet kun 200 og det viste seg at det var et produkt fra whurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...