Gå til innhold

STI kicks some Ferrari butt!!

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjør orginal cossie mot f. eks en orginal 355 da... Se hvem som eier hvem

Nå måtte jeg flire:D:D

Huffameg.

Dere som ikke tror en Ferrari kan ta det meste (På lik linje) Bør tenke seg om.

MEN, det har MYE å si på sjaføren!

Feks, trådens første post, om han som ble 'grusa' av en WRX. Han med 360'en kan jo være en elendig sjafør, mens han med WRX'en er dyktig!

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ferrari er jo en fin fin bil men dessverre ikke så fordømt bra som mange tror. Hva gjelder diskusjonen EVO vs. Impreza tror jeg går på 2 ting. Følelser og penger.

Eneste rette sammenligningen er EVO vs. STi da disse leveres med samme effekt. STi lages på lik linje med WRX og er ikke en trimmet WRX men med annen innmat i motor, understell og girkasse. Hadde trodd at Mrleone visste dette. EVOer kalles for The Dark Force hos oss Impreza eiere:roll: En oppskremt STi tror jeg nok at mange hadde hatt stoooore problemer med å kjøre fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Du har et godt poeng der:fatality:

Men nå snakker vi overlegne kjøreegenskaper også. Et godt eksempel på en Impreza som går godt er HmHaga sin wagon som kjørte fra en Nissan Skyline med 600 hk.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8839942255319933114&q=hans+martin+haga

Mulig jeg er partisk siden jeg lever for evo, men når du se videoen så er det ganske tydelig at det ikke er bilene som avgjør dette. Haga er utvilsomt en god sjåfør som kjenner bilen godt og han som kjører Nissan kjører utrolig forsiktig i svingene.. Skal man lage ett poeng av filmen her så må det være at det er utolig stor forskjell på sjåfører og bilene kan ha vært hva som helst. Skal man avgjøre hvilken bil som er raskest så må du ha en stagebane med samme sjåfør. Har man satt Haga i skylinen så har han forsvunnet etter en sving ;) Skyline er vel riktignok veldig overskrytt, men unektelig så er flere av de bilene utrolig raske rundt en bane..

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evo eiere elsker EVO, Impreza eiere elsker Impreza. Hvilke som er best av de to er en tåpelig og uendelig lang diskusjon.

Men topic her var vel egentlig at en STi (som var underdog) kjørte fra en Ferrari (som liksom er kjent for å lage noen av verdens raskeste biler).

Jeg syns det var en god prestasjon av Imprezaen og det kunne likesågodt vært en EVO som presterte det samme som Imprezaen. Jeg syns at både Impreza og EVO er to meget gode biler, vil gjerne gå så langt som å kalle det for superbiler for den saks skyld. Begge merkene har gode meritter i både rallycross og WRC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider