technophobia Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hva skjer med å fiske frem gamle tråder a :`) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Kjør orginal cossie mot f. eks en orginal 355 da... Se hvem som eier hvem Nå måtte jeg flire:D:D Huffameg. Dere som ikke tror en Ferrari kan ta det meste (På lik linje) Bør tenke seg om. MEN, det har MYE å si på sjaføren! Feks, trådens første post, om han som ble 'grusa' av en WRX. Han med 360'en kan jo være en elendig sjafør, mens han med WRX'en er dyktig! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 kjørte om kapp med en 360 med s2n min jeg også! tok den någenlunde lett..... (meg 380hk) så en trimma impreza som er 200 kilo lettere har vel ikke noe store problemer han heller Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Ferrari er jo en fin fin bil men dessverre ikke så fordømt bra som mange tror. Hva gjelder diskusjonen EVO vs. Impreza tror jeg går på 2 ting. Følelser og penger. Eneste rette sammenligningen er EVO vs. STi da disse leveres med samme effekt. STi lages på lik linje med WRX og er ikke en trimmet WRX men med annen innmat i motor, understell og girkasse. Hadde trodd at Mrleone visste dette. EVOer kalles for The Dark Force hos oss Impreza eiere:roll: En oppskremt STi tror jeg nok at mange hadde hatt stoooore problemer med å kjøre fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 En oppskremt STi tror jeg nok at mange hadde hatt stoooore problemer med å kjøre fra. Akkurat som mange hadde hatt problemer med å kjøre fra alt mulig annet som er oppskremt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Jo. Du har et godt poeng der:fatality: Men nå snakker vi overlegne kjøreegenskaper også. Et godt eksempel på en Impreza som går godt er HmHaga sin wagon som kjørte fra en Nissan Skyline med 600 hk. http://video.google.com/videoplay?docid=-8839942255319933114&q=hans+martin+haga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Jo. Du har et godt poeng der:fatality: Men nå snakker vi overlegne kjøreegenskaper også. Et godt eksempel på en Impreza som går godt er HmHaga sin wagon som kjørte fra en Nissan Skyline med 600 hk. http://video.google.com/videoplay?docid=-8839942255319933114&q=hans+martin+haga Mulig jeg er partisk siden jeg lever for evo, men når du se videoen så er det ganske tydelig at det ikke er bilene som avgjør dette. Haga er utvilsomt en god sjåfør som kjenner bilen godt og han som kjører Nissan kjører utrolig forsiktig i svingene.. Skal man lage ett poeng av filmen her så må det være at det er utolig stor forskjell på sjåfører og bilene kan ha vært hva som helst. Skal man avgjøre hvilken bil som er raskest så må du ha en stagebane med samme sjåfør. Har man satt Haga i skylinen så har han forsvunnet etter en sving ;) Skyline er vel riktignok veldig overskrytt, men unektelig så er flere av de bilene utrolig raske rundt en bane.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Evo eiere elsker EVO, Impreza eiere elsker Impreza. Hvilke som er best av de to er en tåpelig og uendelig lang diskusjon. Men topic her var vel egentlig at en STi (som var underdog) kjørte fra en Ferrari (som liksom er kjent for å lage noen av verdens raskeste biler). Jeg syns det var en god prestasjon av Imprezaen og det kunne likesågodt vært en EVO som presterte det samme som Imprezaen. Jeg syns at både Impreza og EVO er to meget gode biler, vil gjerne gå så langt som å kalle det for superbiler for den saks skyld. Begge merkene har gode meritter i både rallycross og WRC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg