-Supraguy- Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Heisann. Lurer litt på og søke jobb innen delelager. Noen som jobber i bil delelager her? Ca hvor mye tjener man i timen? Hva bør man kunne/være interessert i? Takker for svar :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Ingen?? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superhelt Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Hei, Litt avhengig av hvor du jobber, men jeg tror timelønnen ligger på et sted rundt 150,- i timen. Har selv jobbet på delelageret til et av de største bilmerkene i Norge en periode for mange år siden, og jeg kan trygt si at du overhode ikke trenger noen spesiell bilkunskap for å jobbe der... men det er nok en fordel å være litt interessert i bil for å passe inn blant kollegaene. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Okey. Tusen takk for svar. :) Da vet jeg mer. Trivdes du med jobben? Hva var arbeidsoppgavene dine? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg