Gå til innhold

purken har fremdels lite å gjøre...

Ranger emnet

pumpedyse

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

husk håndbrekk.

så lenge det står på så kan de ikke ta deg fpr no fyllekjøring, men det må stå på og virke som det skal.

det er kjekt å huske i slike hendelser som dette om en selv skal bare fylle litt bensin mens pasienten sitter ombord - sett'n i gir og dra på brekket.

Lykke til vidre.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er årets...

Er kjipt å få "fyllakjøring" på rullebladet etter en slik sak....

Også mister du jobben som maskinfører, skal søke på ny jobb...

Men.... "Du har jo kjørt i fylla, kan vi stole på deg?"

Helt idiotisk å ødelegge livet til unge mennesker av slike grunner...

HEIA NORGE! HEIA NORGE!

Jeg blir så bitter av slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars faen ass. Kan jo ikke noe for at bilen ruller egentlig. Trodde ikke man kunne bli tatt for fyllekjøriing hvis man satt i passasjersetet. Har hørt om folk som har sluppet da de har hatt bilen i gang (i fri da) med brekket oppe, dritfulle, men sittet i passasjersetet...

Norges politi er ikke særlig effektive... Burde heller ta sånne folk som de som stjal bilen min. DA hadde det GJORT jobben sin slik de skulle, men det gjør de ikke. Vi tar heller han fulle mannen som sitter i bilen, spiser pøse og prøver forgjeves å sette på litt musikk slik at han kan holde oppe steminga helt frem til nachspielet...

GO GO GO NORGE!! Fy faen

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoTore

Som det er blitt forklart er det null og niks problem å koble cd-spilleren (og alt annet man måtte føle for å koble slik) utenom tenningen!! Tydelig at noen bare har kjørt fars bil eller noe her (eller kanskje en søt original 94 golf babyhmm? )... Å komme borti giret med 1,9 promille drunk så er det heller ikke noe problem å komme borti både det ene og det andre i en trang bil (alt blir trangt når man er på det stadiet). Sånne politifolk gjør meg kvalm og forbannet!!! puke puke puke Hva er vitsen med å gjøre sånt?!?!?!? De ødelegger bare for den seriøse og ordentlige delen av politietaten!:mad:

De ødelegger bare for den seriøse og ordentlige delen av politietaten

hvilken del er der du sikter til finnes det en seriøse del???

svigers er politi så veit hva jeg snakker om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Destro85

men det som er enda mer jævelig er at når du trenger purken så er de ikke der... om noen stjeler bilen din fyller du ut anmeldelse og automatisk etter noen uker etter får du beskjed om at saken er henlagt....de har flytta anmeldelsen fra en papirbunke til en annen...

er så enig, hadde innbrudd i bilen til kompisen min, mens jeg lånte den.. ble tipset om at noen tukla med dem, ringte politiet umiddelbart, 2 min etter at de hadde stukket av.. politiet gadd ikke gjøre noe med det.. sa jeg fikk komme innom å fylle ut anmeldelse.. Viste hvor de reisete å hvordan bil det var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider