Andreas Stinussen Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Hei! har fylt 18 for ikke så lenge siden og skal kjøre opp om 1 ukes tid. Jeg gleder med sinnsykt til å hive inn det første anlegget mitt. Hadde håpet å hatt anlegget inni bilen ved første kjøretur, men det er ikke et "must" ;) Jeg lurte på om det er noen subber dere kan anbefale meg? tenkte å ha 2 elementer, har lett mest etter 12". Kasse er ikke nødvendig, vi har de kablene vi trenger, og har en idé om hvilken forsterker jeg skal ha; DynaBel BF4501 som koster ca. 3000,- Kan gjerne anbefale annet om dere ikke er enige med valget mitt :) Prisen kan ikke overskride 7000,- og bilen min er en 95 modell volvo 850, Sedan selvsagt. Tusen takk : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 hei 2 av disse http://www.judysbilstereo.no/subwoofere/12/cadence-zrs12-600-d4-600w-rms-44-ohm burde bli bra til den forsterkeren. mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Kasse er ikke nødvendig??? Sier du det fordi du har en kasse, eller fordi du skal montere dem uten kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stinussen Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 (endret) Kasse er ikke nødvendig??? Sier du det fordi du har en kasse, eller fordi du skal montere dem uten kasse? hehe, sier at jeg skal bygge kasse selv ; ) er ikke spesielt vanskelig, får dessuten hjelp : ) Endret Juni 13, 2011 av Andreas Stinussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg