Gå til innhold

Felg på corrado

Ranger emnet

JuB

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Polo Classic

Sjekket pris på ny lader hos Møller Skøyen på mandag 32.500,- :eek: :eek: :eek:

:D :D :D Hæhæhæhæhæhæ .-..hæææ:D :D :D

Møller kan spøke de ;)

Da tror jeg faktisk Bahnbrenner står litt høyere i kurs enn Møller, og Frode er jo billigst, (best??:D ??)

Problemet til Møller her i byen (Gumpen's Auto Vest) var at de hadde knapt sett en slik bil før, så service osv på den bilen, var ett problem, for de visste ikke hva de skulle gjøre, rett og slett..

De ga meg pris ifjor på ca 27 000 ,- men alikevell..og med høy € som det er nå...:eek:

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Hvor mye skal du ha for boost.meteret CorraDon? Simpelt å koble til?

200,- så er det ditt! da mangler du bare et t-ledd( muligens jeg har liggende + ca. 2m slange(muligens jeg også har liggende:))

Det er svart med svart skive og går fra -1 -> +1,5 bar. Det holder lenge på G60:) Koster ca 600,- nytt!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorraDon: Tror nesten jeg må slå til på dette..:D

Jeg har nå underskrevet på lånet mitt og slikt. Så jeg har 18000kr ekstra til bilen, tror endel av dette går med til g-lader. Men har må tidligere selger trø til også, faen ta!

Ringer han idag angående saken..Holder dere oppdatert..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

CorraDon: Tror nesten jeg må slå til på dette..:D

Jeg har nå underskrevet på lånet mitt og slikt. Så jeg har 18000kr ekstra til bilen, tror endel av dette går med til g-lader. Men har må tidligere selger trø til også, faen ta!

Ringer han idag angående saken..Holder dere oppdatert..:)

Jub, før du ringer. Stikk innom på Gromstad, få dem til å sjekke motorfestene. Det gjør de med en kjapp tur ut å prøve bilen. Bare få med deg en mekaniker. For jeg er brennsikker på at ett eller flere motorfester har tatt kvelden, og de er DYRE!!

Så får du tatt han for det også, når du først er igang.

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Nypris på motorfester er 800kr så jeg på norskebrukbildeler eller noe sånt. Men kan jo ta en tur på Gromstad etter jobb idag ja..

c-view? Har vært en kassetspiller i midtkonsoll, under askebegeret, der står det nå en bar måler..

Det fremre koster kr 814 ,- men der er to fester til. Originalfestene koster en hel jævlig haug..mener det var mellom 5 og 6 000 kr for alle tre. og her har vi det fremre, så er det bare å finne ut om de to andre har tatt kvelden de også...

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Nypris på motorfester er 800kr så jeg på norskebrukbildeler eller noe sånt. Men kan jo ta en tur på Gromstad etter jobb idag ja..

c-view? Har vært en kassetspiller i midtkonsoll, under askebegeret, der står det nå en bar måler..

C-view er noe som er laget for at det skal være plass til en 5"-skjerm der, satt det i min når jeg kjøpte den, nede der hvor sikkert kassetholderen din er...

Boost-meter og Bar-måler er det samme, hvertfall bar-måler jeg mente viss det er forskjell!

En annen ting angående det motorfestet foran, leste i Max power fra Februar at Regal Autosport har startet å selge noen nye bakre motorfester som er spesiallagd for å hindre at motoren vipper bakover. Sjekk ut www.regal-auto.co.uk

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Ser ikke at du har så mye deler til vw der.. Har du funnet det der?

Regner med ditt boost-meter (likte det nanvet;) ) er kvalitet og litt mere å stole på enn tema sitt..:p

Du så Enzo'ene mine var til salgs, lengre opp på tråden??

Ligger bilde av felgene her: http://www.schoenbach-tuning.de/images/produkte/enzo_cup.jpg

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Peltz: Tror jeg synes 4k er litt mye for bare felger, kan jo få s-2000 sine TSW for 3.3k. Får vite om dette til helgen... Likte Borbet T felgene også, kanskje litt for brede 9x16...

Well...felgene er flnuk nye..som sagt kjørt kanskje 1000 - 1500 km ifjor. S¨å vidt jeg husker er de som nye, og til ca halv pris.

SÅ får du jo bestemme selv..

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom tråden nå, ser jeg har endel skriveleifer ja, haster litt når jeg er på jobb..:p

CorraDon

En annen ting angående det motorfestet foran, leste i Max power fra Februar at Regal Autosport har startet å selge noen nye bakre motorfester som er spesiallagd for å hindre at motoren vipper bakover. Sjekk ut http://www.regal-auto.co.uk

Finner ikke motorfester der jeg... Ser ikke ut til at de har så altfor mye deler til vw heller der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Leste gjennom tråden nå, ser jeg har endel skriveleifer ja, haster litt når jeg er på jobb..:p

CorraDon

Finner ikke motorfester der jeg... Ser ikke ut til at de har så altfor mye deler til vw heller der..

Varre de gamle Borbet felga til Jonte du skulle ha...?? De som stod på Golfen?

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider