Armagedd0n Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Hei! Var i Tyskland for et par mnd. siden og snakked med et firma som driver med importerer biler og styler dem, for så å videreselge. Vi vart enige om en Ford Mustang 2007 model, med roush tuning og sidepipes, og den skal vere klar i slutten av juni. Det jeg lurer på er om det vil være noe problem med å få skilt på den i Norge, ettersom den er ferdig stylet i utlandet. Fullstendig klar over at det vil koste en del med engangsavgift, mva etc, men det får jeg leve med. Blir mer lei meg om det skulle oppstå noe problem når jeg skal skilte den i Norge. Og evt. må jeg kanskje få godkjenning av Ford i Norge, eller hvordan er dette? Kan jeg bare reise rett inn og skilte den helt uten videre? Setter pris på hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Hvis den er godkjent i tyskland så skal det ikke være noe problem å få den godkjent i Norge, men man vet jo aldri hva de sier hos SVV.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Det er vel litt problemer med biler fra USA for tiden. Men finner du en som har vært reg innenfor EU er det ikke noe problem. Hør ev med AMCAR Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Tror ikke det er noe problem og få en mustang godkjent i norge..problemet er at det KOSTER! skal du ha en ny gt500 f.eks på hvite skilter i norge kommer du tett oppi 1.5mill....3-400k for bilen resten avgifter... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Juli 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 Det kan bli et problem på lik linje som det har vært før. Du kan importere nyere biler på 1-15 regelen, men det gjelder kun helt originale biler som har vært registrert i USA (minst 6 måneder). Finnes flere historier hvor folk har importert nyere Mustanger fra Sverige/Island osv og ikke fått registrert bilen. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg