Tor Ari Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Jeg har nettopp bygd om min golf1.6 cl - 1.8 gti 16v. For å få godkjenningspapirer på bilen fra importør må jeg ha kjøleslanger til forbremsene. Dette er et problem for meg å skaffe orginalt da jeg har en rs2-fanger foran. Det gjør at det ikke passer med de orginale luftslangene! Er det noen som har en idè om hvordan jeg kan legge luftslanger samtidig at man må tenke på at den skal godkjennes av Møller E18. Det jeg gjorde denne gangen var å sette en trakt i hvert hull på hver side av fangeren. Disse etterfølges av luftslanger som går til bremsene og er festet med ståltråd i bremseslangene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Feste noe med ståltråd til bremseslangen er aldri noe lurt... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg