Gå til innhold

og jeg som alltid har lurt på hvor pengene mine tok veien

Ranger emnet

drein

Anbefalte innlegg

det er bare helt syykt.. blei ikke årsavgifta egentlig innført som en luxusavgift en eller annen gang på 70-tallet? en avgift som bare skulle vare ei lita stund også opphøre? jommen sa jeg lita stund.. 30år? Norge.. uff.. blir så forbanna..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er fint og vakkert land! Vi som er avhengige av bil betaler milliarder til det norske stat. Hva får vi igjen? Se på veiene vi har rundt i landet? Jeg skammer meg når jeg kjører på utslitte asfalterte veier.

Vi betaler fra 2400 kr og oppover i årsavgift og ikke nok med, må vi også betale for å passere bomstasjonene som er plassert strategisk her i Oslo-Akershusområdet.

Det er helt sykt. Betale så mye til staten og kjøre fremdeles på de dårlige veiene . :ass

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan umuli tro at alt administrativet i staten (som omhandler vei/bil) kan ha så god inntekt at de må bruke de resterende 16 mil. til lønninger!! hva med å hive et par (si 6-10 mil.) ekstra på det lasset!!

og så slutte med svindyre bruer og tunneler til ubebodde, avsidesliggende øyer i nord norge!!og på vestlandet da seff!! hehe!

legg penga der de blir brukt.. vei nettet i norge.. fra østlandet til vestlandet og videre nordover!!

greit nok.. trenger ikke utbedre hver og en vei i norge..men de mest brukte og mest trafikkerte kan de hvertfall kaste et par kroner i!! det er vel ikke for mye å be om er et??

me hater norge!! knurr:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider