Hersker Hans Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Er det flere enn meg som sliter med å komme inn på "gamleforumet"? Er ikke akkurat noe datatekniker jeg da. Men ingen av knappene øverst til høyre fungerer når jeg går på http://www.bilforumet.net Nå måtte jeg finne en gammel tråd på adresse linja mi for å komme inn på forumet. Kan dere ikke lage en enkel link på portalen til å komme inn på forumet som det var. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hvis du trykker på Bilforumet logoen rett til venstre for knappene da Hans? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hele logoen er kodet for å åpne nytt vindu med respektive funksjoner i forumet, videre kan du klikke på "Forumet" linken til venstre og velge forum derfra, til slutt kan du også klikke på avataren din. Men vi skal se på om ikke vi kan gjøre dette enda klarere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg