Bassan| Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Hey, Jeg ønsker et litt fettere eksos anlegg te min golf 3. Men noen som selger sitt gamle for en billig penge? eller noen som vet om et sted/nettside Hvor jeg kan kjøpe det billig? har en 1,8L 92 modell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 "Effektanlegg" gir ikke mer effekt, bare mer lyd. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 er ikke verre enn å ta vekk en potte under der, da får du lyd! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassan| Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Ye har lyst på lyden=P sist jeg tokk av den ene pota knak den mitre pota i løpet av dagen =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 ta av hele anlegget! ;P du får mindre effekt, men lyd får du :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 ta av hele anlegget! ;P du får mindre effekt, men lyd får du :D å ikke minst sinte naboer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 jamen det er bare ett + :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg