Gå til innhold

Hva er boltsirkelen på 240?

Ranger emnet

tosk

Anbefalte innlegg

Originally posted by slayer

Passer de bare på Volvo? Ingen andre biltyper?

Har ikke hentet bilen enda, så jeg vet ikke ET, skal selge de pågrunn av at jeg har ett sett med Compomotive felger som jeg skal ha på..

Neida, de passer også på Alfa Romeo 166, Citröen XM, Ferrari (hub må dreies), Lancia Kappa, Maserati (hub må dreies), Peugeot 605, Renault (de fleste 5-bolt) og de aller fleste Volvo. Innpress varier på de forskjellige modellene, men mye passer allikevel om hverandre. Spørs om ikke det er størst sjanse for å få solgt dem til en Volvo-eier uansett ;)

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er disse

439489-bilde3-dsc00283.jpg

Skal ta bedre bilde i kveld.. :)

Hva hadde du tenkt deg for de da? pris altså.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoTore

Neida, de passer også på Alfa Romeo 166, Citröen XM, Ferrari (hub må dreies), Lancia Kappa, Maserati (hub må dreies), Peugeot 605, Renault (de fleste 5-bolt) og de aller fleste Volvo. Innpress varier på de forskjellige modellene, men mye passer allikevel om hverandre. Spørs om ikke det er størst sjanse for å få solgt dem til en Volvo-eier uansett ;)

Thank you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker jeg, må tenke litt på det.. :)

OK! Åssen var dekka? slitne helårsdekk?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

hva syntes folket om Eiker E1 felgene, er det noe negativt ved dem, har hørt rykter om det, men veit ikke hva ;)

Jeg har kjørt med de i to år nå og er veldig fornøyd. Ikke har de blitt ovale etter å ha stått mens jeg har vært på ferie(Bilen sto i garasje på hjula/felge/dekka i 3 uker mens jeg var på ferie, har hørt at noen har hat problemer med at de da har vært ovale, men min er faring er ikke det.)

Synes også de kler bilen eller visa versa bieln kler felga(DETTE ER MIN MENING(alle smener sikekrt ikke det, men det kan vi lage en annen tråd om))

Det eneste jeg har og utsette er at de krever litt stell for at ikke bremsestøv, tjære og asfalt skal bite seg skikkelig fast på de(vet ikke med andre felger hvordan dette er)

Men har nå kjøpt alu felgrense og felgrens fra Würth og nå er de reine og pene hver gang jeg vasker(ca 1 gang i uka på sommer og hver 14 dag i vinter(skulle vært omvendt men....)

Mvh

Kim

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 745TiC

Jeg har kjørt med de i to år nå og er veldig fornøyd. Ikke har de blitt ovale etter å ha stått mens jeg har vært på ferie(Bilen sto i garasje på hjula/felge/dekka i 3 uker mens jeg var på ferie, har hørt at noen har hat problemer med at de da har vært ovale, men min er faring er ikke det.)

Synes også de kler bilen eller visa versa bieln kler felga(DETTE ER MIN MENING(alle smener sikekrt ikke det, men det kan vi lage en annen tråd om))

Det eneste jeg har og utsette er at de krever litt stell for at ikke bremsestøv, tjære og asfalt skal bite seg skikkelig fast på de(vet ikke med andre felger hvordan dette er)

Men har nå kjøpt alu felgrense og felgrens fra Würth og nå er de reine og pene hver gang jeg vasker(ca 1 gang i uka på sommer og hver 14 dag i vinter(skulle vært omvendt men....)

Mvh

Kim

mine polaris har jeg hatt i 1 år nå..

jeg har ikke hatt noen problemer med de.

Jeg kjører med 225/45-ZR17 dekk.. (riktig omkrets).

Jeg har ingen problemer med bremsestøv! de blir heller ikek særlig skitne!

jeg har steinsprut på ene felgen.. men det kunne skjedd med alle felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

bilde av felgene dine?

btw.. Hvem felger syntes dere passer best på 240.. legger det innunder her jeg, det er ikke så offtopic at jeg lager ny post om det

Polaris, JP. Den typen (5-eika, tynne eiker og kant)! :D

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider