mysterio90 Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Ringte til bil butikker for å høre om pris på diverse ting, blant annet vannpumpe. Da kunne jeg velge mellom vannpumpe med hus og en uten. For meg så sier det ingenting for jeg har ikke så mye peiling på dette. Hva vil dette si og hva er forskjellene på de to? Har Toyota Carina 1.6 96mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Vannpumpe med hus = komplett. Bare å skru fast og sette på slanger. Vannpumpe uten hus = bare halve pumpa (aksling med roterende skovel). Du må skru fra hverandre pumpa - skille den i to deler, og sette på den nye halvdelen. Ny pakning følger med. Avh. av bil kan dette evt. gjøres mens selve huset sitter fast på bilen. Ulempen er at den gamle pumpa av og til kan sitte litt fast i skruer og/eller pakning. Komplett pumpe kan være greiest, om ikke prisforskjellen er så stor, men det pleier å gå bra å skifte pumpa uten hus også. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg