Dissey Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hvor mange grader er det mest formuftig å ha på trimkammen. Brukes til daglig bruk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 270 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Kommer mye an på motorstørrelse, utforming av topp, kompresjonsforhold++ Desuten forskjellige måter og oppgi durasjonen på.(Noen feks med 0.00 i løft og noen med 0,05) Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Den er til en vw 2E motor 2L 8v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 et sted mellom 260-268 vil jeg anbefale. Hvordan kammen oppleves å kjøre med avhenger av mer enn bare durasjon. En kam med 260 durasjon og 12mm løft kan gi dårligere bunndrag enn en 268 med 10 mm løft Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Hvor mye hjelper det med bytte av cam da..?? masse og hente på det? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 5-15 hk Du flytter stort sett registeret opp Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by Polo Classic En kam med 260 durasjon og 12mm løft kan gi dårligere bunndrag enn en 268 med 10 mm løft Lagde en 254 dur kam med HØYT løft ( nesten som en ekstrem turbo-kam) til 2-liter Ford...ga mer moment helt fra tomgang til 6500 rpm... og 124 hk,istedenfor de orginale 100. Flyttet også momenttoppen fra 4000 til 5600.. :D:D Men siden den var sterkere over hele registeret,spilte det ingen rolle...lettkjørt som bare det...og det kjentes ut som motoren hadde fått seg en ekstra liter volum. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpegutt Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 feil side:rolleyes: Siter bmw 518i 84.mod r.i.p vw golf 1,6 c 83.mod r.i.p audi 80cc 84.mod r.i.p ford granada 2,8 r.i.p ford granada 2,3 r.i.p ford sierra stv 86.mod r.i.p ford sierra sedan 87.mod r.i.p ford sierra cupe 85.mod r.i.p ford scorpio 2,4i 87.mod rip mb 190e 85.mod 16*9 brock dragcar ønsker og kjøpe mb 190e dele bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.