AudiSQuattro Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 dette burde kanskje vært flyttet, men gjelder en a4 så la det her. fikk en anslagspris på ca 18-20 tusen for hellakkering av A4 avant min. Da Demonterer og monterer jeg selv, men grunnarbeid osv står lakkerer for. Men det er bare utvendig lakkering, ikke inne i dører å sånn. dette er med lakk og leie av lakkboks osv. også skal lakkerer rette en liten bulk i bakskjerm. hva syns dere ? er dette dyrt eller en bruklig pris ? syns nå 20 000 kr er mye å påkoste en 1996 modell jeg betalte 24 000 kr for.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Lakk jobber er ikke kjent for å være billige, og jeg har ingen anelse! Derfor synes jeg tråden din var innteresang! Jeg synes selv at prisen var stiv ja! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 har ikke så mye peiling på lakk-priser, egentlig null, men har fått med meg såpass at det koster. Har lest andre steder at hellakkering ligger på 20-30tusen, så hørtes slett ikke gale ut med 18-20. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg