Gå til innhold

Bilstereo til Golf V

Ranger emnet

Golf V

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kunne hjulpet meg med å sette sammen en slags "pakke" til bilen min. Jeg tenker å kjøpe et nytt frontsett (6,5) og forsterker som jeg skal koble opp på originalanlegget. Får man bra nok lyd i bilen med kun frontsett eller burde jeg kjøpe et sett 6x9 til hattehylla?

Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo oppgradering av originalanlegget til bilen din. Da er det 3-vegs komponentsett.

Sammen med ein forsterker, skal nok dette trøkke bra.

Skal du ha høgtaler bak, er det selfølgeligt ein sub i bagasjerommet og IKKJE 6x9 i hattehylla du skal ha

Prisklasse?

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte som sagt hvertfall et frontsett (6,5) og muligens 6x9 i hattehylla på grunn av at jeg trenger bagsjeromsplass. Har ikke plass til basskasse i bagasjerommet. Så det er utelukket.. Lurer bare på om jeg bør nøye meg med et bra frontsett eller om jeg skal kjøpe meg et par 6x9 i tillegg..

Et annet spørsmål. Har en originalspiller som har utgangseffekt på 4x20 watt.. Har dette noe å si på forsterker jeg skal kjøpe? eller bør jeg bare bytte ut selve spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blar litt så er det MANGE sånne tråder som dette, men veldig utfyllende svar! Dumt å starte sånne tråder som dette hele tiden når du bare kan spør på en av de andre... :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider