JAJOTA2 Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 kam,stempel(mringer) og sylindervegger er bra, kun 1 lagerskål som slet ned 1 hundrene del for mye til å få nytt rådelager.. etter mye leting fikk jeg idag ny brukt motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAJOTA2 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 du hadde rett i det, klaringen på veiv lagrene var for store. Nå røyg register reima etter 19.000 km så nå blir det vel 3 motor jeg må kjøpe. Noen sa jeg kun trenger slipesett og ny topp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2013 Rapporter Share Skrevet April 19, 2013 Ja, med slipesett og ny topp kommer du nok langt, Antar stemplene er like hele. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shiqwita Skrevet Oktober 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hei! Jeg har nettop kjørt min 156 tom for olje, det som skjedde var att ene veivlager ble most og ødelagt og veiva er oppstripet på det punktet rådelageret som ble ødelagt.. veiva er sendt til sliping og ser for meg 5K (kostet 7k inkl lager for alle 9 punkta, jeg skal kun fikse ett kanskje 2) toppen MIN er heldigvis fin, det som kan skje når motoren kjøres tørr er følgende: Veivlager og rådelager kan og VILL gå ettervært diverse lager ellers går tørr og bør byttes ventiler kan bli ødelagt stempelet får ikke smørning ikke sylinderveggene heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.