Gå til innhold

Kjøpe brukt RAV4 - hva skal jeg se opp for?

Ranger emnet

ingerline

Anbefalte innlegg

Etter litt overveielser heller det nå mot at jeg skal kjøpe brukt RAV4, ut fra det jeg har sett på prisfronten og har regnet på blir det vel noe mellom 2003- og 2005-modell.

Hva bør jeg se etter?

Er det noe jeg bør styre unna?

Noen mener bensin er tingen, at man da unngår visse problemer...

Hvor "farlig" er antall kilometer bilen har gått? Hvor slitesterke er disse bilene?

Jeg er ute etter noe som er driftssikkert, kan gjerne være litt "kjedelig". Jeg skal i utgangspunktet hive ut baksetene og hive inn hundebur, så er litt der.

Noen tips fra dere her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, beklager sent svar, disse bilene er kjempe gode ja det stemmer at man slipper unda med en del problemer hvis man velger bensin og gjerne bensin automat, jeg har bensin automat og er kjempe fornøyd med bilen, jeg tror ikke KM har så veldig mye og si hvis de er nøye fulgt opp med stempel i heftet, men helst under 200 000km.

Et kjempe + er at disse bilene har register kjede og ikke register reim, så den kostnaden slipper du ihvertfall :D

jeg tror ikke det er så mye og se etter på disse bilene utenom det vanlige i service heftet og om alt virker inni ug utvendig av el utstyr og låser, ikke noe rust på de som jeg kan se.

baksetene taes lett inn og ut med og dra i to knotter på setene :)

håper det hjalp litt :)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider