NadaX7 Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 stillig ! :) Hva kostet dette? evt har du noen link? kjekt med LED, penere lys og mindre strøm forbruk Siter -Best tråd på forumet: http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke) Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Kostet meg 500kr fra Ebay. De er ikke der nå lengre tror jeg.. Greia var vell at de har innebygd motstand. Så du slipper sette resistor på ledningen fra batteriet til pære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NadaX7 Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Det er akkurat det som virket så greit ja, men det var litt Heftig pris for gamle lille trillen min. Har du tenkt å oppgradere resten av blinklysene også til LED nå eller? :) Siter -Best tråd på forumet: http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke) Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Resten..? Blir bare de bak da..? Og nei, gidder ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NadaX7 Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Resten: De bak og på sidene (muligens i speilet?) Siter -Best tråd på forumet: http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke) Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 I speilet ja. Tenkte på det, men de har nesten "led-effekten" med at de går raskt av og på. Annen type pære, så vet ikke om jeg finner built-in resistor for de. Bak skifter jeg ikke, fordi jeg kanskje skal skifte hele lykten bak snart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Fått carbon fiber key^^ (med gti nøkkelring^^ ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Da var bilen hos Møller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Har fått på golf gti rattet! Det gjør en STOOOOR forskjell! Virkelig! Skal få opp bilder i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Smooth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NadaX7 Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Meget pent! menne *kremt* du har tid til å lage filmer, men å ta bilder av bilen innvendig da? *still waiting* Siter -Best tråd på forumet: http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke) Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2011 Det kommer :P Skal dra til "Film Lars" i morgen for å tone rutene bak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 Morsom bil dette, vi har akkurat henta en tilsvarende bil i Tyskland. Vi skal bruke den som banebil og den har pr. idag ca. 300 HK. Ikke mange av disse på norske veier. :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 lol :P Nei, det er en fin bil :) 4 eller 5 reg i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg