Lasse Bidtnes Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 (endret) Har en Sony CD spiller med DAB, men har ikke de utgangene jeg trenger. Siden FM nettet kutter ut om 5 år ca så er FM radio uaktuelt. Om noen vet om noen spillere som har FM, men som har kobling til DAB(bare å koble til DAB antenne) så fungerer det også. Har tittet endel på forskjellige bilradio forhandlere og på ulike forumer, men ikke stort å finne. På de fleste forum så er trådene fra 2008, 2009 og kan trygt si at det er et større utvalg av spillere nå enn da. Pris? Det er det samme. Trenger DAB og er åpen for alt mulig, så har jeg noe å gå etter. Det som kan settes inn er: CD-RADIO, DVD/CD-RADIO eller 1-DIN A/V Hovedenhet Forslag/linker gjerne :) Endret Juni 19, 2011 av Lasse Bidtnes Siter Opel Vectra B 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Kva slags utganger trenger du? Eventuelt innganger? Er jo "bittelitt" forskjell på 1 din og 2 din. Kva slags bil skal dette inn i? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Bidtnes Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Jeg trenger utganger til "rear", "front" og "Sub", og evnt Aux. På min har jeg rear, front og aux. Det står i "spefikasjoner" om spilleren at det skal være sub også, men er ingen utgang til dette bak spilleren. Jeg mente egentlig CD-Radio, DVD/CD eller 1 DIN. Det skal inn i en Opel Vectra B, 96 mod. Siter Opel Vectra B 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 (endret) Du vet hva 1-din betyr eller?? De fleste radio/cd-spillere er 1-din, så når du skriver cd/radio ELLER 1-din, så er det nok mange som lurer litt. Er det slik at du har dobbel din i bilen nå, så er det greit å opplyse om det, slik at vi vet om du skal ha med ramme osv når vi foreslår en 1-din spiller. http://transmedia.mystore.no/index.php/cPath/193_195 Endret Juni 19, 2011 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Bidtnes Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Beklager, men nå skal det stå riktig. Mente 1 DIN A/V hovedenhet. Siter Opel Vectra B 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg