wildferret Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Hei! var og vasket bilen på selvaskstasjonen i dag. har ikke mulighet til vann hjemme i blokka, så da må man på en vaskestasjon. Standard utrustning er da 2 bøtter, meg. vaskevott og meg. watermagnet samt en dunk med 25L vann til bøttene. Bruker ikke den kosten i hallen på annet en hjulbuer og felger. Men litt mye styr med å ta med seg alt pikkpakket når man skal vaske. Samt at stasjonsbetjeningen kom og pratet med meg i dag også :well: så kom jeg på, hva hvis jeg syr sammen to washmits til å legge rundt børsten i vaskehallen? da får jeg fin mikrofiber over lakken, og kontinuelig med vann. kan evt. ta med en bøtte for å skylle mittene i underveis. Tror dere dette kunne vært noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Den børsten er jo ikke rein i utgangspunktet, du vil jo få masse skitt og kanskje sandkorn inni de sammensydde mitt'ene... Nei, bøttevask etter høytrykkspyling er nok det beste. Tips: Kjøp deg bøtter med skrulokk! Så slipper du en ekstra dunke med 25l vann ;) Jeg har denne: http://blankbil.no/ds_product_info.php?cPath=22_42&products_id=130 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg