Nedi Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Har noen problemer underveis, er ganske ny på ps. Når jeg har feks senket, tonet vinduer, laget hvite lykter og tatt vekk noen sideblinkere SÅ prøver jeg å ta vekk en antenne. Bruker lasso, merker av en fin firkant jeg skal flytte over på antennehullet, men når jeg ctrl-c`er så får jeg beskjed om at "the area is empty". Hvorfor ? og, hvordan flytter jeg felger over fra en til en annen bil? har lest tutorialen som noen har lagt ut men får d ikke heeeeeeelt til. :( Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by startdf Har noen problemer underveis, er ganske ny på ps. Når jeg har feks senket, tonet vinduer, laget hvite lykter og tatt vekk noen sideblinkere SÅ prøver jeg å ta vekk en antenne. Bruker lasso, merker av en fin firkant jeg skal flytte over på antennehullet, men når jeg ctrl-c`er så får jeg beskjed om at "the area is empty". Hvorfor ? og, hvordan flytter jeg felger over fra en til en annen bil? har lest tutorialen som noen har lagt ut men får d ikke heeeeeeelt til. :( når det gjelder antennen er det fordi du er i feil "lag/layer":cool: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 jeg har faktisk prøvd å jobbe i alle layerene, i noen andre klarte jeg å kopiere, men ikke flytte det jeg har kopiert etterpå---skjønner ikke heeeeeeeeelt dette. kan jeg sende deg filen så kan du se ?:rolleyes: Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by startdf jeg har faktisk prøvd å jobbe i alle layerene, i noen andre klarte jeg å kopiere, men ikke flytte det jeg har kopiert etterpå---skjønner ikke heeeeeeeeelt dette. kan jeg sende deg filen så kan du se ?:rolleyes: er ikke i nærheten, og vet ikke når jeg kommer i nærheten av pc'en min med ps. så jeg kan nok ikke hjelpe deg. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Velg riktig layer så du får kopiert. Så tar du Layer>New>New layer via Copy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg