harrin Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Heisann, Har hatt bilen på eu kontroll og har fått merknad på bærekule, men så lurer jeg på er det noe annet navn for disse eller er det bare bærekuler de heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hvilken Passat årsmodell er det? De eldre (før ca 1996) har McPherson forsilling med bærekule. De har også de nyeste fra 2006 modell. De i mellom har multi-link forstilling (som Audi A4/A6) med to armer oppe og to nede. Da er det ikke noen bærekule som kan byttes. Man bytter hele armen(e). -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrin Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Okay da ble jeg litt klokere i allefall. Passaten vi har er en 1998 modell så det vil si at den har multi-link forstilling. Det er da hele bærearmen som må skiftes? Noen steder som anbefales å handle dette på som kanskje har noe rimelige priser? Vi må bytte øvre ytre på alle sidene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Jeg kjøpte disse: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-A4-A6-VW-PASSAT-Upper-Control-Arms-Ball-Joint-Set-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZModelQ3aPassatQQhashZitem5d2cd423acQQitemZ400184058796QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Og her har du hele settet om du legger til en hundrings. http://cgi.ebay.co.uk/VW-PASSAT-FRONT-SUSPENSION-TRACK-CONTROL-ARM-KIT-/320612588056 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg